شناسه خبر : 41589
دوشنبه 28 دي 1394 , 09:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رییس جمهور باخانواده شهدای هسته ای/تصاویر

حجت‌الاسلام روحانی پس از کنفرانس مطبوعاتی امروز با رسانه‌های داخلی و خارجی در دیدار با خانواده‌های شهدای هسته‌ای، ضمن تبریک موفقیت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام به آنان، گفت: تبریک واقعی باید نثار شما خانواده معظم شهدای هسته‌ای شود که با صبر بی‌نظیر و نثار عزیزان خود گام‌های بلندی را در این مسیر بنا نهاده‌اید.

حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر روز یکشنبه 27 دی ماه پس از کنفرانس مطبوعاتی با رسانه‌های داخلی و خارجی در دیدار با خانواده‌های شهدای هسته‌ای، ضمن تبریک موفقیت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام به آنان، گفت: تبریک واقعی باید نثار شما خانواده معظم شهدای هسته‌ای شود که با صبر بی‌نظیر و نثار عزیزان خود گام‌های بلندی را در این مسیر بنا نهاده‌اید.
رییس‌ جمهوری خاطر نشان کرد: موفقیت هسته‌ای و اجرای برجام مرهون تلاش‌های همه فرزندان ایران اسلامی، دانشمندان و شهدای هسته‌ای بود که در راه اعتلای علمی و استقلال کشور جان خود را نثار کردند.
دکتر روحانی افزود: خانواده شهیدان به‌ویژه شهدای هسته‌ای، همواره به خاطر صبر و استقامتشان، سرافراز و سربلند هستند و امیدواریم که بتوانیم خادم همه خانواده‌های شهدا بوده و راه آن عزیزان را ادامه بدهیم.
خانواده‌های شهدای هسته‌ای نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، خاطرنشان کردند که رسیدن به این توافق کار بسیار سختی بود که باعث خوشحالی مردم شد و خداوند، پاداش این عمل خیر را به مسئولان و دست‌اندرکاران اهدا خواهد کرد.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی رییس‌جمهور را همراهی می‌کردند.

منبع: شهیدخبر
اینستاگرام
احسنت.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi